2020年8月18日 星期二

留家廚房:食唔到晚飯就飲茶



政府一聲號令禁晚市堂食,打亂晒我嘅陣腳,好幾場期待已久嘅飯局,被逼取消。

除咗大坑扒房之外,仲有四圍留家廚房飯局。

明知晚市已經被禁,飯店職員依然打電話俾我,提醒一下,順便推銷佢哋嘅茶市。

(等我定咗時間再打嚟訂枱啦。)我咁樣回應。

靚女朋友KL突然話想食真真正正嘅灌湯餃,咁啱呢度又有,時間又夾得到,即刻打電話訂枱。



外面大多數地方,食到嘅所謂灌湯餃,其實只係浸湯餃,好似碗咁大嘅餃子,浸喺上湯裡面就算,呃鬼食豆腐;現時喺香港可以食到名符其實灌湯餃嘅地方,真係唔多,嗰啲點心舖就肯定食唔到,咁其他酒樓中菜廳呢?

好多年前,喺陸羽食過蟹黃灌湯餃,除咗湯之外仲加埋蟹黃,非常之震撼,當然我都好耐無去,唔知而家仲有無。

兩間正牌鳳城,太子(已結業)店就浸湯,北角店就係灌湯,兩間蓮香,最老字號嗰間就浸,最後生嗰間就灌。

以上係我食過為準。

翠園偶然都有供應,但係美心㗎喎,你仲去幫襯??

平日中午嘅留家廚房,因為每枱只限坐兩人,所以坐滿都一樣好靜局,對於食客嚟講,有咁闊落環境,靜靜地一盅兩件話當年,都咪話唔盞;但係對於飯店嚟講,叫晒救命啦。

穩陣起見,訂枱嗰陣留住兩隻灌湯餃先,萬一有咩嘢差池,靚女朋友嬲咗我,咪死?

銀色托住飽滿嘅灌湯餃,小心翼翼拎起,怕整穿個皮,輕輕一咬,熱辣辣嘅湯汁一湧而破,餡料加入一絲絲嘅蟹肉,提升咗本身嘅鮮甜味。

最純真嘅滿足表情,勾畫喺塊臉上,不經意擺出一副冧死人個樣,唔使揖揖揚揚,食過好嘅,怕咩俾人知?



都好耐無食過鳳凰煎米雞,靚女朋友未食過,我就循例介紹一下:(其實就係煎糯米雞。)

第一次食,喺澳門陶陶居,差唔多廿年前嘅舊事,一食難忘,返到香港想食,先發覺好少地方有。

一係去超市買隻急凍糯米雞,叮熟之後落鑊煎,一係就直接啲,去快餐店買隻現成,落鑊煎。

結果都係煎得無咁好。

表面同飯焦一樣咁脆,豐富嘅內餡,呢啲錢,都係出街俾人賺下好喇;鹹肉糭又好,糯米雞又好,食過煎嘅,返唔撚到轉頭。

我話嘅。



我係好鐘意一啲浸過湯嘅炸嘢,油炸鬼啦,炸粉果啦,呢日嚟一碟上湯粉果,浸一浸先食,貪佢有種淋淋地脆脆地嘅感覺。



香辣嘅冬陰功,滲入鮮竹卷,辣辣地,幾惹味,算係有啲新意。



呢度點心叫法夠靈活,有啲可以叫兩粒,譬如一籠點心,可以要兩粒蝦餃,兩粒燒賣,價錢都係除番條數。



飲茶首選點心,非蝦餃莫屬,留家出品,有齊蝦、豬肉、荀絲,只係蝦餃皮潺咗啲。



松露燒賣皇,肉質鬆軟香甜,松露香夠突出。



百花釀魚肚嘅精粹,始終落喺吸晒味嘅魚肚身上,當然,彈牙鮮甜的魷魚膠,唔食你就笨。



純粹想食煎蘿蔔糕,香甜蘿蔔絲之外,仲有臘味香,可惜辣椒醬唔係用余均益



飲茶送報紙,係我多年來嘅習慣,風雨飄搖嘅大時代,令到好多人重拾睇報紙嘅興趣,希望唔好淨係得三分鐘熱度啦。

一海之隔嘅逸東軒,最近成為飲茶熱門地點,賣$38款點心,惹嚟同路人爭先恐後嚟懲罰,米芝蓮一星級中菜,飲餐茶兩舊水一個人,抵啦。

呢度曾經攞過米芝蓮一星,消費其實同逸東軒差唔多。

留家廚房:灣仔軒尼詩道314-324號W Square 5樓


沒有留言:

張貼留言