2020年11月28日 星期六

Dreamer Cafe:夢遊石塘咀




 每次行過保德街,加倫臺,山道一帶,只要有朋友在身邊,我就懶係講古佬上身:

(八十幾年前,屈地街煤氣鼓大爆炸,波及對面加倫臺,死了幾十人。)

(塘西風月而家無留痕,不過話唔定某處有條秘道,打開大門,你就會搵到如花同十三少㗎喇,哈哈。)

與好友即興約午飯,相約在保德街的「Dreamer Cafe」,談到天花亂墜眉飛色舞,皆因我們也喜愛夢遊,畢竟清醒真的太多咀咒。





上個月才與友人K,食完波記的叉燒瀨粉,走上來飲杯Dirty,除了是一間黃店之外,牆上的曼德拉語錄,亦發人心省。

(It always seems impossible until it is done。)




何時能夠迎接光輝歲月?




好友遲到,他叫我飲住茶先,忘了提款,打開銀包,只得$80,這裡只收現金,買了一杯Earl Grey  Flower之後,只剩下三十多元。

我:(落車搵個ATM㩒錢,我現金唔夠。)

他在上路下車,沿途沒有ATM,他說也有百多元現金,應該夠用。

我們似乎習慣在英國買杯咖啡,買隻熱狗,也可以拍卡的cashless習慣,這次真的沒有為意這裡只收現金,連Payme也不能。

(上星期去睇達明,見到紀念品攤位,仲諗住佢哋會有部咭機,點之又係cash only,唔夠錢喺身買嘢,結果要其後去睇嘅朋友幫忙。)哈哈,我銀包長期現金不足的壞習慣,真的難改。




加埋的現金,還夠他飲一杯Piccolo,買兩個鹹味Bagel。

腦海又想起我們在Brick Lane吃鹹牛肉的時光,不過今次是煙三文魚加炒蛋。

話就話鹹,感覺其實很甜,當局者迷嘛;炒蛋夠香滑,三文魚質素正常,下次要來吃個意粉。




PS:這間咖啡店,有份參與「懲罰祭」。

Dreamer Cafe:西環保德街6-20號保基大廈地下5號舖



沒有留言:

張貼留言