2016年1月17日 星期日

一個味道一個故事:男人四十愛炸醬



站在男人四十之前,驀然回首,是回味,還是不堪?

年紀相若的朋友/舊同學/同事,相繼成家立室,有些的兒女,已經拿成人身份證。

如果以這個男人必須成家立室,修身齊家平天下的既定方程式,去審視我的人生,是否一無是處?

你睇我好,我睇你好,反而有些朋友覺得我可以喜歡去那裡,就去那裡,暗地裡羨慕。

E:(好啦,終於捱到個仔上大學,但係我再無精力好似你咁,郁啲就去呢度果度,只係一年一度,同埋屋企人去日本滑雪咋。)

K:(我而家又供緊樓,去咗我每個月一半人工,個仔仲讀緊小學,真係郁都郁唔到。)

說起這位K,多年前有段時間與他很熟,熟到可以一起逛街,尤其是唱片店。


他當時住在港島,工作地點也在港島區,一年365日,過九龍的次數,一隻手指數得晒。

有次我們在HMV買唱片,見到心儀的唱片,價格偏高,想起旺角信和的小店,同樣有這張唱片,但是價錢便宜得多。

K:(時間即係金錢,要我專程搭車去買唱片,唔好啦,我寧願在HMV比多三十元。)

當時,大家都是剛出來社會做事,大家都是不折不扣的窮L,直到今天,我仍是一條窮L,而他在數年前淪為大西北樓奴,由本來的中產,變回一條窮L。

有一次,碰著K最喜歡的數位歌手出碟,我說反正你都會買,不如過旺角啦,加起上來,便宜過H記好多。

在信和大出血後,我帶他到旺角中心對面,老字號好旺角吃麵,知道他喜歡炸醬麵,便介紹他試試。

我:(試過你就知,同你食開的永華有點分別!)



小碟盛載著深紅色炸醬,與我們常見的京都炸醬有明顯的分別。

濃甜的醬,鬆化的肉絲,配上粗麵是好旺角的必殺技。

K大叫好味,說以後要多點來旺角。

後來,中間有段時間甚少聯絡,他做老襯也沒有通知我一聲。

最近他才向我解釋:(你知我同你無乜共同朋友,無理由叫你嚟同啲三五識七同檯,如果專登比張帖你,你都未必到,反而我怕你會覺得,我搏你投降輸一半,人唔到禮到,所以,真係唔好意思。)

我:(哈,講呢啲!)



有次相約交收,在佐敦麥文記見面,他對炸醬的執迷,依舊沒有改變。

K:(呢度啲炸醬麵還不錯,但係同永華比,都係差少少。)

我:(你到底一年食幾多炸醬麵?)

K:(唔。。。。一個月起碼都四次吧。)

我:(你仲有無去好旺角)

K:(有,偶然會去食,之後例牌過對面肥姐買生腸,再去天仁買杯茶。)



與K道別後,坐巴士回家,路過常去的麵店,走進去,想也不想,對侍應說:(唔該一碟炸醬麵!)

用余均益辣醬,做出來的炸醬,說是全世界最好的話,你一定吊柒我,好,當我偏心,凡是余均益就是皇道的道理,放在此炸醬上,連同煙韌彈牙的麵條,雪雪幾聲,碟底朝天。

有機會帶K來試,看看他吃罷此炸醬麵,會否吊柒我?

請不忘讚好我的專頁:https://www.facebook.com/foodiesmashingpumpkins

沒有留言:

張貼留言